Provozujete restauraci? Máme pro vás tipy, jak neselhat

Provozujete restauraci? Máme pro vás tipy, jak neselhat

vloženo do: INSPIRACE | 0
facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail

Pohostinská činnost vždy patřila mezi jednu z nejoblíbenějších forem obživy. Ne všichni, kteří se do provozování restaurace ale pustí, mají potřebné znalosti a vůli, aby svou vizi dotáhnuli do konce. Jaké jsou hlavní předpoklady pro to, aby byla restaurace úspěšná?

Kvalitní personál je základem

Každý v gastronomii ví, že kvalitní a zkušený personál je základem. Než tedy někoho pro svou restauraci vyberete, buďte pečliví a nebojte se obvolat předchozí zaměstnání vašich kandidátů kvůli referencím. Na samotném pohovoru si všímejte toho, jak jednají a jak se chovají už od samého začátku. Od personálu, který bude obsluhovat hosty, je nutné chtít hlavně přátelský a profesionální přístup. Od personálu v kuchyni zase kreativitu a chuť vařit dobré jídlo z kvalitních surovin. Na zaměstnancích zároveň nešetřete. Nezapomínejte na to, že to jsou hlavně oni, kdo tvoří důvody, proč by se k vám zákazníci měli vracet.

Buďte online

Podpořit prodej lze i všemocným nástrojem s názvem internet. Zaregistrujte své zařízení na doménách zprostředkovávajících rozvoz jídel a umožněte na vašich webových stránkách objednávky online. Stále více lidí totiž raději volí dovážku před samotným docházením do restaurace. Pozitivně působí i neúčtování gastro obalů, ve kterým jídlo dovezete či volba obalů, které nezatěžují přírodu. Gastro obaly si můžete nechat vyrobit na zakázku například na Paketo.cz. Vhodné je uvést do provozu i stránky na sociálních sítích, kde můžete sdílet nejnovější aktuality či pravidelně vypisovat denní menu. O nabídce se tak dozví daleko více lidí, kteří mají navíc možnost váš podnik hodnotit.

Kvalita jako stěžejní faktor

Již dávno neplatí, že je důležité najíst se hlavně levně. Daleko více lidí dá přednost kvalitně připraveným pokrmům, i když to znamená si pár korun připlatit. Zapomeňte tedy na polotovary a mražené potraviny a vrhněte se do domácí přípravy surovin. Pečlivě vybírejte i dodavatele. Využít můžete například místních zemědělců a podpořit tak lokální trh.

Naslouchejte zákazníkům

Svým zákazníkům naslouchejte a berte si rady k srdci. Je samozřejmé, že nikdy nemůžete vyhovět všem, ale vždy je dobré být otevřený názorům ostatních. Sledujte také recenze vaší restaurace na sociálních sítích, kde se mnohdy dozvíte i to, co by vám do očí nikdo neřekl. A pamatujte na to, že pokud je u vás nějaký host nespokojený, nejprve je třeba hledat chybu u sebe.

facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail

A co vy na to?

:-[ (B) (^) (P) (@) (O) (D) :-S ;-( (C) (&) :-$ (E) (~) (K) (I) (L) (8) :-O (T) (G) (F) :-( (H) :-) (*) :-D (N) (Y) :-P (U) (W) ;-)