Podnikáte online, ale ani po čase neodpovídají prodejní výsledky počáteční vizi? Řešením může být osobní přístup

Podnikáte online, ale ani po čase neodpovídají prodejní výsledky počáteční vizi? Řešením může být osobní přístup

vloženo do: VZTAHY | 0
facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail

Vytvořit prosperující podnik, který by od počátku svého vzniku šlapal jako hodinky, je zajisté těžký úkol. Díky dnešní internetové době však máme daleko více možností, jak své podnikání uvést v praxi, aniž bychom k tomu potřebovali fyzické zázemí nebo závratně vysoký kapitál. Stále více podnikatelů tak s vidinou nízkých počátečních nákladů a poměrně rychlé a snadné realizace využívá prostředí online světa k vytvoření svého virtuálního prodejního místa, aniž by disponovalo odpovídajícími znalostmi v dané problematice.

Touha po zisku tak mnohdy představuje jedinou motivaci, čímž však dotyční vznikající projekt odsuzují rovnou k neúspěchu. Pokud jste však do svého online podnikání vložili vše od počátečního zápalu představující hodiny strávené přípravami a testováním, přes vhodně cílený marketing a komunikaci s klienty, až po rozšíření nabídky na základě podnětů, a výsledky prodejů přesto po delší dobu stagnují, pak je načase zaměřit svou pozornost jiným směrem.

Přívětivé uživatelské prostředí

Věděli jste, že až 30 % zákazníků e-shopů nedokončí svou objednávku, přestože by ji dokončit chtělo? Toto chování je v praxi ovlivněno mnoha faktory, ten nejzákladnější však představuje špatně vystavený nákupní proces, kterému zákazník nerozumí. Pokud je uživatelské prostředí málo intuitivní, nepřehledné a obtížně pochopitelné, klade zákazníkovi zbytečné překážky a brání mu v provedení pohodlného nákupu. Chcete-li, aby byl váš e-shop efektivním prodejním kanálem, zajistěte pro své zákazníky odpovídající přehlednost, možnost pohodlně vyhledat požadovaný produkt bez nutnosti proklikávat jednotlivé kategorie a zdokonalte svůj objednávkový proces tak, aby e-shop působil věrohodně, seriózně a stabilně.

Osobní kontakt

Potřeba nakupovat online z pohodlí domova se zrodila díky dnešní uspěchané době, kdy zákazníci preferují rychlý nákup a bezproblémové doručení zboží až k domovním dveřím. Při procesu nakupování online však odpadá možnost zboží předem vyzkoušet, potěžkat, osahat či ovonět, a i přes rozsáhlé informace v popisku produktu si zákazník mnohdy nedokáže produkt plně představit, zejména nejedná-li se o běžně dostupný sortiment. V takových případech se vyplatí pouvažovat o zřízení kamenné prodejny, kde odpadá riziko výběru špatné velikosti, barevného provedení či materiálu, což bývají nejčastější důvody pro reklamaci zboží pořízeného přes internet. Osobní kontakt za přítomnosti proškoleného a proklientsky smýšlejícího personálu navíc umocní důvěru nákupčího i k samotnému e-shopu, což zvyšuje pravděpodobnost budoucího nákupu.

S individuálním přístupem se však pojí daleko vyšší náklady, chcete-li proto svému podnikání dopřát plnohodnotný rozkvět, budete potřebovat dostatek financí. Pokud však momentálně nedisponujete vlastními zdroji, nezoufejte. V oblasti financování existuje na trhu mnoho možností, jak svému podnikání dopřát peněžní vzpruhu. Chcete-li se ovšem vyhnout zdlouhavému administrativnímu procesu a zbytečné byrokracii při získání podnikatelské půjčky, vyhněte se bankovním institucím a vsaďte raději na unikátní produkt Ferratum Business, divizi přední evropské finanční společnosti Ferratum Group. Jedná se o spolehlivého poskytovatele podnikatelských úvěrů, díky kterému budete mít provozní kapitál k dispozici během jediného dne a to navíc bez docházení na pobočku. O půjčku až do výše 1,3 milionu Kč bez zástavy si totiž můžete zažádat online z pohodlí domova a celý proces vám nezabere více než 5 minut.

Metody zvyšující hodnotu objednávky

Výborným nástrojem, který lze využívat bez ohledu na své prodejní sítě, je tzv. cross-selling neboli nabídka souvisejících produktů. Jedná se o velmi účinnou prodejní zbraň, se kterou je však nutné umět správně pracovat, aby nedocházelo k opačnému efektu. Důležité je, aby byl komplementární produkt všeobecně známý a existoval pouze v jediné variantě. Zákazník tak nemusí vybírat z několika rozměrových variant, barevných provedení nebo si o zboží vyhledávat doplňkové informace, ale rovnou jej vloží do košíku, čímž zvýší celkovou hodnotu objednávky.

 

 

facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail

A co vy na to?

:-[ (B) (^) (P) (@) (O) (D) :-S ;-( (C) (&) :-$ (E) (~) (K) (I) (L) (8) :-O (T) (G) (F) :-( (H) :-) (*) :-D (N) (Y) :-P (U) (W) ;-)