Jděte s dobou. Křiklavým designům odzvonilo!

Jděte s dobou. Křiklavým designům odzvonilo!

vloženo do: STYL | 0
facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail

 

 Chystáte se v blízké době investovat do vašeho podnikání? Na řadě je výrazná propagace. S tou je ale spojen i zbrusu nový design. Jak na něj?

Doby, kdy se podnikatelé snažili upoutat velkými písmeny, netradičním stylem písma a webovými stránkami, které hrály každou barvou duhy, jsou ta tam. Módní diktát současnosti zní jasně! V jednoduchosti je krása a elegance je tím, co byste měli chtít.

Kolik zvolit barev?

Kromě toho, že je třeba vybírat barvy, které se k sobě hodí, je vhodné i barevnou paletu eliminovat. Pro svůj web, vizitky a reklamní bannery je dobré vybírat maximálně tři barvy, přičemž jen jedna z nich by měla být výraznější. Zvolíte-li si tedy jednu výraznou barvu, její podklad by měl být jeden z odstínů šedé, bílé nebo černé. A pokud si říkáte, že takto nikoho na první pohled nezaujmete, opak je pravdou.

Vhodný slogan

Zaujmout je třeba jinak. A to sloganem či logem. Nebojte se toho, že oboje máte již roky zavedené a zákazníky poznatelné. V inovaci tkví rozvoj a s tím spojená prosperita. Logo by mělo být jednoduché a opět nakombinované maximálně ze tři barev. Stejně tak slogan. Ten by měl na první pohled zaujmout a vzbudit v potenciálních zákaznících zvědavost. Pokud vám vaše fantazie nedovolí zajít v nápadech moc daleko, uděláte lépe, pokud si najmete někoho, kdo se na podobné věci specializuje. Profesionál, který nemá s vaším podnikáním nic společného, navíc disponuje objektivným myšlením a dokáže se lépe vcítit do zákaníků než vy.

V jednotnosti je síla

Pokud jste se rozhodli investovat do této stránky podnikání, snažte se mít vše hotovo najednou. Jakmile budete mít připravený návrh, dejte jej zhotovit současně. Kromě vizitek a webu nezapomeňte ani na zmíněné reklamní bannery, které se dají umístit na různé firemní večírky a provozujete-li online e-shop, příjemným překvapením pro zákazníky jsou i na míru navržené krabice a dárkové obaly, ve kterých zboží zasíláte. Na to se specializuje například e-shop Paketo.cz. Kromě různých POS / POP produktů, podlahových a pultových displejů jsou schopni vyrobit i krabice na zakázku, a to od jednoho kusu, včetně vlastně zvoleného potisku.  Ty jsou skvělou vizitkou každého podnikání.

Nebojte se změn

Každý podnik má svá rizika, ale jak je známo, risk je zisk. Proto se nebojte experimentovat. Přeci jen stále platí, že vše nové je přitažlivé. Před samotnou změnou celkového designu vašeho podnikání udělejte průzkum konkurence a pokuste se být trochu objektivní. Jedině tak dosáhnete toho, že i vy, i když řídíte dávno zavedenou společnost, uvidíte způsob, kterým zalepit díru na trhu.

facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail

A co vy na to?

:-[ (B) (^) (P) (@) (O) (D) :-S ;-( (C) (&) :-$ (E) (~) (K) (I) (L) (8) :-O (T) (G) (F) :-( (H) :-) (*) :-D (N) (Y) :-P (U) (W) ;-)